Srajca modre barve z emblemi Policije

Bilo je nekoč ... 

To je fotografija, na kateri sem. V srajci, modre barve, z emblemi Policije, ki so mi jo zasegli leta 2015, na hišni preiskavi, v zadevi TETRA. 

Na fotografiji, sem jih imel komaj 17 in že moral samostojno živeti. Bežati sem moral. Bežati zaradi nasilja svojega očeta, ki se ni mogel sprijazniti, da sem Gej. 

Moral sem se zaščiti, saj bi me lahko, v njegovi zaslepljeni homofobiji, ubil. To je namreč tudi poizkusil storiti. 

Policija, je bila tista, za katero sem takrat in še dolgo potem, verjel, da predstavlja dobro in samo dobro. Bila mi je v oporo in pogum, upanje in hkrati zaupanje, da so v tej organizaciji, le in samo, dobri ljudje. 

Žal sem se motil. 

Trpljenje, ki sem ga moral preživeti ravno zaradi te organizacije, je nepopisno. 

Uničenih, izgubljenih, ukradenih, razbitih, raztrganih, polomljenih, je prav zaradi te organizacije, več kot sedem let mojega življenja. In posledice me bodo spremljale vse do trenutka, ko zapustim telo, ki mi je dano. 

Zato srajce, modre barve z emblemi Policije, na poziv Okrajnega sodišča septembra letos, nisem mogel prevzeti. 

To je hkrati v opomin vsem, da ni vse zlato, kar se sveti. 

Še vedno pa verjamem, da so v tej organizaciji, vedno bili in bodo, tudi ljudje, s srcem in dušo. Vedno sem občudoval vse, ki so bili najprej Človek, šele nato, uradne pooblaščene osebe. 

Občudovanje in spoštovanje, ne pa sovraštvo!

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Prepovedano znanje

Pojasnilo v zvezi z objavami